Lehenengo Performancea Didaktika Doctors-en talda egin gu . Performance honen bitartez, "La Critica de las Herramientas" erreferentziatzat hartuta Illichek proposatutako KONTRAPRODUKTIBITATEA-ren kontzeptua azaldu nahi izan dute dinamika honen medio.Dinamika honetan material eskasa eta sinplea erabili dute: kutxa, papera, expertua, mahaia, hitza, titereak (guk) eta zorua. Hiru kutxa eriki dituzte hiru izenburu ezberdinekin: Garraioa, Hezkuntza eta Osasuna. Kutxa horietako bakoitzak hutsik zegoen.
Expertuaren papera nahitaezkoa zen. Hurak ematen zizkigun zenbait papera non zenbait kontzeptu idatzita zeuden. Banaka ematen zizkigun eta guk erabaki behar genuen paper horietan idatzita agertzen zen kontzeptua zein kutxansartu behar genuen . Zentzuz jokatuz gero oso erraza zen jokua ongi betetzea, baino konturatu ginen papera kutxa barruan sartu bezain laster, lurrera erortzen zirela inolako inportantzia eman gabe gure erabakietara.
Azkenengo esaldi hau izango zen Performancearen gakoa . Gure erabakiak eta gure iritziak ez dira baloratzen. Gure produktibitatea gizartean oso eskasa da. Ez gaituzte entzuten, ez gara boteretsuak eta ez dugu indar nahikoa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario