Gaur klasean ebaluazio motak azaldu eta ikasi egin ditugu. Esaterako: hiru ebaluazio mota daudela esan dezakegu.
Alde batetik, diagnostikoa: hasiera batean ebaluatzen den prozesua da. Ondoren, bitartekaria edo prozesuaren bitartez ebaluatzen den metodoa eta azkenengoa bategarria da. Metodo honetan: irakasleak azkenengoko urratzak soilik ebaluatzen ditu eta emaitza bat ezartzen du azkenengo horren erantzunaren arabera.
Bestalde,kontuan izan behar dugu zer ebaluatu behar dugun . Hortarako, modu kritarerial batean ebaluatzea: irizpide edo oinarri batzuetan oinarrituz eta bestetik, normatiboa: oinarri batean baliatuz eta konparaketen bitartez.
Azkenik, nola ebaluatu behar dugun kontuan izan behar dugu ere. Kasu honetan, kuantitatiboki edo kualitatiboki egin dezakegu. Kuantitatiboaren esanahaia emaitza edo zenbaki baten bidez ebaluatzea da. Kualitatiboa berriz, kualitateetan oinarritzen en ebaluaketa da.
Sarrera honekin bukatzeko, kontuan izan behar dugu ere nork ebaluatzen gaituen. Autoebaluazio bat izan daiteke, koebaluazio eta heteroebaluazioa.
Kaixo irakurleok ! Iratxe dut izena eta magisteritza hirulehedunenan murgiltzen ari naiz urte honetan. Blog honetan didaktika irakasgaiko bizipenak partekatuko ditut zuekin . Nire inguruan gehiago jakiteko... irakurtzen uzten zaituztet, Ondo pasa eta disfrutatzera!
jueves, 16 de mayo de 2019
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
E-porfolioa
Kaixo irakurleok! Hona hemen nire didaktika orokorreko blogaren azken sarrera. Azkenengo sarrera honetan , irakasgaietan landutako eta ...
-
Ni Iratxe Nestares naiz, 18 urteko neska euskaldun bat. Betidanik Gasteizen bizi izan nahiz, jaio nintzenetik. Magisteritza ikasten ari naiz...
-
Klasean bideo bat ikusi dugu homeschooliren inguruan. Bertatik hainbat ondorio atera ditut eta zuekin partekatuko ditut. Nik homeschooliren ...
-
Zer esan nahi du Sunaura Taylorentzat "elkarrekin bizitzea " ? Sunaura Taylorentzat, ibiltzea ez du bakarrik esan nahi bi ha...
No hay comentarios:
Publicar un comentario