jueves, 16 de mayo de 2019

Ebaluazio motak

Gaur klasean ebaluazio motak azaldu eta ikasi egin ditugu. Esaterako: hiru ebaluazio mota daudela esan dezakegu.
 Alde batetik, diagnostikoa: hasiera batean ebaluatzen den prozesua da. Ondoren, bitartekaria edo prozesuaren bitartez ebaluatzen den metodoa eta azkenengoa bategarria da. Metodo honetan: irakasleak azkenengoko urratzak soilik ebaluatzen ditu eta emaitza bat ezartzen du azkenengo horren erantzunaren arabera.
Bestalde,kontuan izan behar dugu zer ebaluatu behar dugun . Hortarako, modu kritarerial batean ebaluatzea: irizpide edo oinarri batzuetan oinarrituz eta bestetik, normatiboa: oinarri batean baliatuz  eta konparaketen bitartez.

Azkenik, nola ebaluatu behar dugun kontuan izan behar dugu ere. Kasu honetan, kuantitatiboki edo kualitatiboki egin dezakegu. Kuantitatiboaren esanahaia emaitza edo zenbaki baten bidez ebaluatzea da. Kualitatiboa berriz, kualitateetan oinarritzen en ebaluaketa da.

Sarrera honekin bukatzeko, kontuan izan behar dugu ere nork ebaluatzen gaituen. Autoebaluazio bat izan daiteke, koebaluazio eta heteroebaluazioa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

E-porfolioa

Kaixo irakurleok! Hona hemen nire didaktika orokorreko blogaren azken sarrera. Azkenengo sarrera honetan , irakasgaietan  landutako eta ...