Lan honen helburua da eskolak baldintzatzen dituen gorputzaren mugimenduak adieraztea.
Gure kasuan emakumearen gorputza aukeratu dugu, lanaren garapena adierazteko.
Gure iritziz emakumearen
gorputza eta papera baldintzatua eta erreprimituta dago
eskolan eta beste arlotan. Gainera, eskolak estereotipoak bultzatzen ditu.
Gure kasuan emakumearen gorputza aukeratu dugu, lanaren garapena adierazteko.
Gure iritziz emakumearen
gorputza eta papera baldintzatua eta erreprimituta dago
eskolan eta beste arlotan. Gainera, eskolak estereotipoak bultzatzen ditu.
Gure posterran nagusitzen den irudia emakume biluzik batena da. Biluzik marraztea aukeratu
dugu gorputzen inperfekzioak ikustarazteko. Emakume honek zintekin lotuta dago, z
inta bakoitzak mezu bat bidaltzen du
(emakume gehienak gure bizitzan zehar entzun ditugun esaldiekin).
Zintak gorputza erreprimitzen du, esaldi horiek gure bizitzan ere erreprimitzen gaituelako,
gure askatasuna murrizten. Zinta batzuk purpurinaz beteta daude, batzuetan erreprimitzen
gaituena apaintzen dutelako garrantzia kentzeko.
dugu gorputzen inperfekzioak ikustarazteko. Emakume honek zintekin lotuta dago, z
inta bakoitzak mezu bat bidaltzen du
(emakume gehienak gure bizitzan zehar entzun ditugun esaldiekin).
Zintak gorputza erreprimitzen du, esaldi horiek gure bizitzan ere erreprimitzen gaituelako,
gure askatasuna murrizten. Zinta batzuk purpurinaz beteta daude, batzuetan erreprimitzen
gaituena apaintzen dutelako garrantzia kentzeko.
Emakumearen aurpegian bi begi ezberdinak ipini ditugu. Bata oso makillatua dago, handia,
kolore argiarekin (urdina) eta betile oso luzeekin, gizartean gehien onartua dagoena uste dugu,
edertasunaren kanona jarraitzen duelako.
Ideia berdinarekin, bi titi ezberdinak jarri ditugu, bat ebakuntza eginda du eta bestea zentzuratua
dago titiburua ez dela ikusi behar erakusteko.
kolore argiarekin (urdina) eta betile oso luzeekin, gizartean gehien onartua dagoena uste dugu,
edertasunaren kanona jarraitzen duelako.
Ideia berdinarekin, bi titi ezberdinak jarri ditugu, bat ebakuntza eginda du eta bestea zentzuratua
dago titiburua ez dela ikusi behar erakusteko.
Beste aldetik, emakumearen gorputzaren ileak adierazi ditugu, hanketan. Ezkerreko hanka ilez beterik
dago eta eskuinekoa ileak ditu baina kantitate gutxiagoan, honekin adierazi nahi duguna da emakumeek
ere ileak ditugula eta
gainera bakoitzak ezberdinak garela, ile kopuru ezberdinekin.
dago eta eskuinekoa ileak ditu baina kantitate gutxiagoan, honekin adierazi nahi duguna da emakumeek
ere ileak ditugula eta
gainera bakoitzak ezberdinak garela, ile kopuru ezberdinekin.
Gorputzaren inguruan genero estereotipoak adierazi ditugu, alde batean emakumeenak eta
beste aldean mutilena, uste dugulako eskola hauek bultzatzen dutelako. Gainera
genero estereotipoak aparte, eskola salatzen dituen
ideiak margotu ditugu. Hateko podiuma meritokraziari erreferentzia egiten dio.
Txupetea eskolak haien ikasleak infantilizatzen dituela adierazten du, baita
ere pentsarazten digu eskola barik ez dagoela ikasterik,
guztiz dependienteak bihurtzen dute gorputzak. Senialea imajinazioa itzaltzen du
eta pentsatzeko mota bakarra inposatzen du. Etiketak adierazten du eskolak nola bultzatzen duen
kapitalismoa eta kontsumismoa.
Gainera, emakumea prezio bat duela adierazten du hainbat kulturetan.
beste aldean mutilena, uste dugulako eskola hauek bultzatzen dutelako. Gainera
genero estereotipoak aparte, eskola salatzen dituen
ideiak margotu ditugu. Hateko podiuma meritokraziari erreferentzia egiten dio.
Txupetea eskolak haien ikasleak infantilizatzen dituela adierazten du, baita
ere pentsarazten digu eskola barik ez dagoela ikasterik,
guztiz dependienteak bihurtzen dute gorputzak. Senialea imajinazioa itzaltzen du
eta pentsatzeko mota bakarra inposatzen du. Etiketak adierazten du eskolak nola bultzatzen duen
kapitalismoa eta kontsumismoa.
Gainera, emakumea prezio bat duela adierazten du hainbat kulturetan.
No hay comentarios:
Publicar un comentario